HTML

Über uns

Blog az osztrák futballról, mert érdekes, mert hasonlít a magyarra, illetve mégis nagyon nem. Bécsi nagymenők, salzburgi és kanadai milliárdosok, falusi kiscsapatok, nőcsábász csatárok, botcsinálta sztárok.

Szurkoljunk az Eb magyarjainak, akik a mienkénél is rosszabb csapattal lehetnek ott, amit velünk akartak megrendezni.

Friss topikok

Linkblog

A kiegyensúlyozottság és a fodrász hiányzik – Christoph Leitgeb

2008.06.05. 07:33 Lichtenstein Lajos

A grazi születésű Leitgeb a középpálya közepén érzi magtá a legjobban, de a két szélén is bevethető. Az édesapja horvát, neki mégsem jelent sokat az Eb első meccse.
 
A Red Bull Salzburg 23 éves játékosáról több helyen is azt lehetett olvasni, hogy a játékából hiányzik a kiegyensúlyozottság. Talán ezért van, hogy 17 fellépéséből tízszer le- vagy becserélték. A középpályán klubtársa, Andreas Ivanschitz mellett játszik, Málta ellen leginkább annak bal oldalán szerepelt. Nagy erénye viszont cselei mellett, hogy bárhol bevethető. A jobb oldalon mondjuk jobbnak tartják nála Garicsot, az utolsó felkészülési meccsen meg a balt inkább Gercaliu szántotta fel. 170 centijével egyébként a csapat legalacsonyabbja. 
 
Leitgeb Grazban született, ott is kezdett focizni, a Sturm meccsein újdonsült csapattársának, a megaveterán Ivica Vasticnak szurkolt. 2005 őszén lett élvonalbeli játékos, első gólját épp későbbi klubjának, a Salzburgnak lőtte. Rögtön utána meg is kapta a behívót Hickersbergertől.
 
A középpályás 55 meccs és öt gól után, egy éve hagyta el a Sturmot, a Red Bullban azonban nem mindig jutott szóhoz Trappatoninál. Érdekes, itteni első gólját meg épp volt csapata ellen szerezte.
 
A válogatottban is kísérti a kötődése, ugyanis első meccsét Horvátország ellen vívta, aki ellen első tétmeccsét is játszhatja. Leitgeb apja horvát, igaz 25 éve Ausztriában él. A fiú számára amúgy nem jelent sokat csapata első Eb-meccse, mint mondja, a rokonokat is csak két évente látogatja meg. Horvátul egyébként a gyerekkori sztárral, Vasticcsal szokott néha beszélgetni, de csak a móka kedvéért.
 

Volt edzője, Trap azt mondta róla, ő az új Nedved. Ha a játékban nem is, hajszerkezetben már közelíti a cseht. Leitgebről szerintem még nem készült olyan fotó, amon ne úgy nézett volna ki a feje, mint amit elcseszett egy tehetségtelen fodrászgyakornok. (Hamarosan lesz fotó is.)

18 komment

Címkék: red bull salzburg leitgeb

A bejegyzés trackback címe:

https://sogorok.blog.hu/api/trackback/id/tr14504551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Christina Aufhauser · http://iwiw.hu/pages/forum/topic.jsp?topicID=3793482 2008.08.04. 18:22:26

sziasztok, lécci katt a linkre ha fent vagy iwiwen.
Ezt a fiút sokan lehordják, annnak ellenére hogy nem ismerik, én ismerem, sztem rendes és jó fej.
Ha gondolod keress meg iwiwen

Christina Aufhauser 2008.08.04. 18:49:06

ki írogat a nevemben? Az utóbbit nem én írtam

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:13:53

na mindegy, nem tudom hová írtam , amit az előbb írtam, leírom mégegyszer. Nos
Nem igazán értek azzal egyet, hogy horvát az apja, én ismerem a fiút és az apját is, és nem tudok olyanról hogy horvát lenne. Ezt honnan vetted, mert az biztos hülyeséget írt. Kérdezhetsz róla bármit, és ide írhatod, ha valami érdekel

Lichtenstein Lajos 2008.08.07. 16:16:53

volksgruppen.orf.at/kroatenungarn/aktuell/stories/85187/
például innen, szerintem ez megbízható hely. de azt hiszem máshol is olvastam. de ez nem olyan fontos neki, csak egy érdekesség. mondta is, talán itt, h nem foglalkozik a dologgal igazán.

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:18:02

hát igen, de szerintem a neve se horvátos, valaki nagyon nagyot tévedett. Mondom én ismerem személyesen, ha érdekel valami kérdezhetsz bátran

Lichtenstein Lajos 2008.08.07. 16:18:48

ő nyilatkozta, hogy ott vannak a rokonai. azért ez eléggé meggyőző, nem?

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:21:53

érdekes, nekem ilyet soha nem mondott
Fent vagy iwiwen?
hol nyilatkozta? Azon az oldalon amit beírtál?

Lichtenstein Lajos 2008.08.07. 16:23:40

most ott nem vagyok. ebben a cikkben van.
""Ich habe Verwandte in Kroatien, die besuche ich ungefähr alle zwei Jahre", erzählte der Grazer, der sein Debüt in Österreichs Auswahl am 23. Mai 2006 just bei der 1:4-Heimniederlage gegen Kroatien gab."

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:24:29

mindegy, megkérdezem majd tőle

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:25:48

úgy kérdezetm hogy amúgy fent vagy-e iwiwen? mert akkor beszélhetünk ott is

Lichtenstein Lajos 2008.08.07. 16:26:49

inkább írj ide emailt, nem szeretem a wiwet (csepregi@mail.index.hu)

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:28:37

rendben, te is írhatsz nekem.
ausztria_becs@citromail.hu most ezt használom, szóval ha bármi kérdésed van, csak tedd fel nyugodtan és válaszolok (ha tudok)

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:30:55

lenne egy hirdetésem ezzel kapcsolatban is, ha akarsz segíteni, akkor segíts különböző oldalakon hirdetni, sajnos nem jár sikerrel de reménykedünk, ez lenne az
egy osztrák fiú magyar lányt keres komoly kapcsolatra, akinek felkeltettem az érdeklődését, az írjon, néhány adat róla:
Neve: Christoph Leitgeb
Magasság: 171 cm
Súly: 67 kg
Születési ideje: 1985 április 14
Születési helye: Graz, Ausztria

Többet megtudhatsz róla ha valóban érdekel, akkor képet is küldök róla

Christina Aufhauser 2008.08.07. 16:31:39

szóval: ismersz olyan lányt akit ez érdekelne?

Lichtenstein Lajos 2008.08.07. 16:34:19

én nem igazán, mert amint láttad a wiwen, én már egy kicsit idősebb korosztály vagyok.
a nevét meg nem írnám ki, mert egy gyors google kereséssel rögtön rá lehet jönni, ki ő. persze ha ez nem gond akkor oké

Christina Aufhauser 2008.08.08. 10:16:29

nem láttalak iwiwen, pedig megakartalak keresni. Más néven vagy fent?
Nem igazán értem az utolsó hozzászólásodat hogy ezzel most mit akarsz kihozni.

Christina Aufhauser 2008.08.09. 17:48:14

nézd meg az oldalam, még szerkeztés alatt van
www.osterreichwien.mlap.hu

www.leitgeb.mlap.hu 2009.01.02. 17:36:53

Látom se emailen se iwiwen nem válaszolsz. Léccy válaszolj www.leitgeb.mlap.hu
süti beállítások módosítása